Faceți căutări pe acest blog

luni, 26 decembrie 2011

VIS

O lume perfecta(pare utopic!) fara inchisori, fara oameni rai, fara fapte rele, doar plina de dragoste !
Asta isi doresc unii oameni( de fapt - toti oamenii, dar fara sa constientizeze asta!)
Pare un vis ?
O utopie?
NU!
UNII OAMENI CHIAR ISI DORESC O ASTFEL DE UTOPIE!
Si eu sunt una dintre ele!
Am aflat de curand(cam tarziu- dar niciodata nu e prea tarziu, nu-i asa?) de existenta unei tehnici Ho'oponopono dintr-o carte a lui Joe Vital.
Aflasem mai demult de tehnica ho ( o sa-i spun asa prescurtat) dar se pare ca nu eram pregatita sa o aplic!
Exista un timp pentru toate!
Exista DIVINITATEA care ne face sa constientizam ceea ce suntem, ceea ce facem!
Eu imi doresc sa pot sa IUBESC pe toata lumea- pentru a-mi indeplini visul!
Va doresc si voua sa puteti sa iubiti !
Pentru a ne indeplini cu totii VISUL!

2 comentarii:

  1. Zapada pe strada, zapada in plete, zapada-n destin,
    In alb sta-mbracata, o umbra cazuta-ntre perne,
    Aproape ca-i simt respiratia calda si gestul divin,
    Si ma doare tacerea, ce sub pleoape se-asterne.

    Prin lacrimi inca viscoleste si ninge tot mai rar,
    Mii de stelute-mi cresc pe gene cand clipesc,
    E semn ca-ntreaga noastra iarna, nu vine in zadar,
    Si alb imi e cuvantul si-n alb te pretuiesc.

    Ti-am pus sarutul langa tampla sa nu iti fie frig,
    Minunea mea cu fulgi in par si gestul destramat,
    Invata-ma cum este iarna, invata-ma cum sa te strig,
    Si spune-i umbrei sa ramana, in ochiul lacrimat.

    Rosteste-mi numele-ntr-o noapte, cand totul e un vis,
    Si nu lasa urme-n zapada cand vii de prin trecut,
    Priveste sufletul ranit, ce portile si le-a deschis,
    Sa poti intra cu toata iarna stransa-ntr-un sarut.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.iosifszenasi.com/?refid=meandre

    RăspundețiȘtergere